כתיבת תוכן לאתרים

גם אתם שמעתם בוודאי על המושג כתיבת תוכן לאתרים. רוצים לדעת בדיוק על מה מדובר? ואולי גם לנסות לכתוב כך בעצמכם… בואו וקראו הלאה. והחליטו האם אתם נצרכים לכתיבה שיווקית או אינפורמטיבית. והאם אתם יכולים לעשות זאת בכוחות עצמכם, או שמוטב כי תפנו אל קופירייטר שיעשה עבורכם את העבודה בצורה מקצועית ונכונה.

לשם מה צריך כתיבת תוכן לאתרים?

למעשה כתיבה תוכן לאתרים זו כתיבה שמטרתה היא אחת – לשווק. למכור מוצר או שירות. ממש כמו שנותן שירות עונה ללקוח מתעניין בשיחה טלפונית ומנסה להבהיר לו כמה כדאי ושווה להזמין דווקא אותו, או כמו שעונה איש מכירות ללקוח מתעניין בחנות. ההבדל הוא שכאן מדובר על טקסט שמטרתו לשכנע. להסביר כמה כדאי ושווה לרכוש או להזמין. כאשר מדובר על טקסט שיווקי למעשה מדובר על מילים שמטרתן להניע לפעולה ולגרום לקורא לבצע פעולה כלשהי. בימינו בו חלק מרכזי מהמסחר עבר לרשת הווירטואלית יש צורך גדול בכתיבת תוכן לאתרים. כיוון ששיחות פיזיות רבות פינו את מקומן לטובת מלל כתוב וטקסטים מוקלדים. ואף נותן שירות לא יכול לוותר על נוכחות מרשימה וייצוגית ברשת.

אומנות של כתיבה תוכן לאתרים

כתיבה תוכן לאתרים זו אומנות בפני עצמה. כמו שלא הייתם בוחרים באיש מכירות שאין לו גישה שיווקית לעמוד מאחורי הדלפק של החנות שלכם, כך אל תבחרו במילים לא מוצלחות שימלאו את האתר שלכם. כתיבת תוכן לאתרים זו כתיבה שמצריכה ידע בכתיבה באופן כללי. מה שאומר שחשוב שהכותב יהיה בעל אוצר מילים עשיר וידע עולם רחב, ובנוסף יהיה בעל ידע בתחום השיווק. זה אומר שהוא צריך לדעת באילו מילים לבחור ובאיזו צורה להעביר את המסר, כך שהוא יחדור היטב לליבו של הקורא, וישיג את התוצאה הנדרשת.

אל מי לפנות בשביל להזמין טקסטים?

אם אתם מעוניינים למלא את האתר שלכם בטקסטים מצוינים. אם אתם רוצים לנסח היטב את התוכן וללטש כראוי את המודעות, לא כדאי לכם לעשות זאת בכוחות עצמכם! לא כדאי לכם להפסיד את הלקוחות שמתעניינים במוצר שלכם, בגלל הניסוח של התוכן. כדאי לכם לפנות אל כותב שיווקי מקצועי – קופירייטר במקצועו. איש מקצוע זה יידע לנסח עבורכם את התכנים ברהיטות ובצורה משכנעת ככל האפשר. כך שאכן המוצרים/ השירותים שלך יוצגו בצורה הראויה והטובה. כך שבסופו של דבר אכן תצליחו למכור כמה שיותר. כי ככל שהמלל יהיה מנוסח באמצעות כתיבה שיווקית מוצלחת, כך מעגל המכירות שלכם יגדל.

כתיבת תוכן לאתרים היא הדרך הטובה ביותר להגיע ללב של הגולש, לעניין אותו, לסקרן אותו - לגרום לו להתחבר ולהבין את המסר!

כתיבת תוכן לאתרים

רוצה להפוך את העסק שלך למכרה זהב?

אנחנו כאן בשבילך לשירותי כתיבה שיווקית מקצועית.

השירותים שלנו

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.

קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח

שם לעסק

כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.

סלוגן לעסק

בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו