קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח. הקופירייטר מצליח לחבר מספר מילים פשוטות בצורה כזאת שמעבירה בדיוק את המסר שרציתם להעביר. מעבר לכך, הוא גם הצליח לגרום למשפט הקצר שהוא חיבר להיות כל כך קליט, כך שהוא נתקע בראשנו, וכולנו מכירים אותו.

קופירייטר מוצלח הוא המפתח לקידום העסק שלכם

אז עכשיו, אחרי שהבהרנו מה היא עבודתו של הקופירייטר, בוודאי שהבנתם שעל כתפיו מונח חלק גדול מהשיווק של העסק שלכם. חברות ועסקים רבים משקיעים סכומים רבים בשלטים גדולים, פרסומות, וכל דרך לשווק את עצמם, אך הם שוכחים דבר אחד – כל זה לא שווה כלום אם אין להם קופירייטינג נכון. כמובן שכל פרסום עוזר, אך חייב להיכלל בו קופירייטינג מוצלח. הקופירייטר יהיה אחראי לכל חלק שיווקי בעסק שלכם והוא יהיה זה שיכריע אם הפרסום יהיה מוצלח או לא. בלי מילותיו השיווק לא יכנס לראשם של הצרכנים. נדמה אמנם שמדובר במספר קטן של מילים או משפטים, אך הן אלו שמכריעות את יעילות הפרסום והשיווק שלכם.

עבודתו של הקופירייטר

קופירייטינג לאינטרנט

בין אם מדובר באתר האינטרנט שלכם, עמוד הפייסבוק, אינסטגרם, ניוזלטרים, וכל פלטפורמה אינטרנטית אחרת בה אתם משתמשים לשיווק ופרסום העסק שלכם, תוכלו להשתמש בקופירייטר. הקופירייטר יוכל לכתוב לכם פוסטים מעוררים ומניעים לפעולה בעמוד הפייסבוק שלכם, יבחר תמונות מתאימות ויצרף אליהם טקסט מתאים לאינסטגרם, ויכתוב ניוזלטרים אותם תוכלו לשלוח במייל ללקוחות או ללקוחות פוטנציאלים.

סיסמה לעסק לשלכם

סיסמה או סלוגן מוצלחים שיניעו צרכנים לרכוש מהמוצרים או השירותים שלכם. הסיסמה תישאר בראשם מפאת הקליטות שלה מה שיבטיח פרסום לאורך זמן. קופירייטינג מוצלח ידאג שהצרכנים יבינו איזה שירות אתם מציעים ויגרום להם לרכוש אותו.

ג'ינגלים לרדיו ולפרסומות

הקופירייטר יוכל לכתוב לכם ג'ינגל, שיר קצר ומוצלח, שיתנגן ברדיו בזמן הפרסומות. הקופירייטר יכוון את הכתיבה שלו כך שהיא תהיה קליטה ובעלת מנגינה נעימה שתגרום לצרכנים לזמזם אותה כל היום ותיצרב במוחם הידיעה שהעסק שלכם קיים.

כל פלטפורמה שיווקית אחרת, בה תצטרכו להשתמש במילים מניעות וקליטות.

רוצה להפוך את העסק שלך למכרה זהב?

אנחנו כאן בשבילך לשירותי כתיבה שיווקית מקצועית.

מהו קופירייטינג טוב בעידן החדש?

בעולם ה"ישן", כאשר בעלי עסקים היו מעוניינים בקידום מכירות ובשיווק, הם היו פונים למשרדי פרסום ומפיקים קמפיינים גדולים בעלויות יקרות. גם היום, כמובן, מסעות פרסום בסגנון של פעם עדיין מופקים, ובכל מקום ובמיוחד בערים גדולות ניתן למצוא שלטי חוצות ענקיים עם סלוגן קליט, כחלק מקמפיין של חברה שמטרתו לקדם את מכירות מוצריה. עם זאת, מהפכת האינטרנט ובמיוחד זו שהתרחשה בשנים האחרונות ממש, בעידן הפייסבוק והאינסטגרם- הביאה לעלייה של סוג חדש של קופירייטינג. קופירייטינג טוב של ימינו לא בהכרח ידרוש הפקות יקרות וצילומים של דוגמניות בלוקיישנים אקזוטיים, אלא בעיקר יכולת כתיבת טקסטים מעולה של הכותבים באתר האינטרנט של העסק, וכשרון שלהם להנעת הלקוחות על מנת שיבצעו רכישה, באמצעות המילים הנכונות.

מה לקוחות אוהבים לקרוא וכיצד אתר הופך לפופולרי?

בעידן שבו עסקים נופלים וקמים בגלל פוסט ברשתות החברתיות, צריך להבין שחלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאליים הם אנשים פעילים ברשת, שפשוט אוהבים לקרוא. הרבה לפני שהרכישה תתבצע בפועל, ובמיוחד אם מדובר בעסק המציע מכירה און-ליין בלבד, הלקוח ירצה "לחוש" את הסחורה באמצעות הטקסטים ולא רק בעזרת התמונות שבאתר. לקוחות נהנים להרגיש שהם אלו שבוחרים אם לקנות או לא, ועל כן השיווק הכתוב צריך להיות מתוחכם וסמוי מעט, ואם אפשר- לחלק ערך מוסף לגולש הממוצע. הלקוח ישמח לקרוא כיצד המוצר שהוא מתלבט לגבי רכישתו ישתלב בחיי היום-יום שלו, ולא רק את מפרט המוצר עצמו. הכתיבה השיווקית צריכה להיות מעניינת, אפילו מרגשת- והעיקר שתיתן ללקוח תחושה שאת ההחלטה הסופית על הקנייה הוא ביצע בכוחות עצמו וללא שכנוע אגרסיבי. כאשר אתר דואג להתחדש ולעדכן את המאמרים שבו באופן תדיר, גם הכניסות של הגולשים אליו יגדלו והפופולריות שלו תוביל, כך ניתן לצפות, לעלייה במכירות של העסק.

מי יכול לתת שירותי כתיבה שיווקית?

הצורך בשיווק עסקי באמצעות קופירייטינג מהסוג החדש, של כתיבת מאמרי תוכן שיווקיים שייכנסו לאתר העסק, או לרשתות החברתיות כמקדמי מכירות-  יצר היצע לא קטן של חברות תוכן אך לא כולן יודעות איך לקלוע בדיוק למטרת העסק. אנחנו מתמחים  בכל הקשור לפרסום באמצעות כתיבה שיווקית המותאמת ו"נתפרת" לפי צרכי העסק. ומציעים קמפיין אינטרנט שלם- החל ממציאת מילות מפתח שיעלו את האתר למקומות הראשונים בחיפוש בגוגל, דרך כתיבה ועיצוב של דפי נחיתה או פוסטים בפייסבוק ועד לכתיבת מאמרים עמוקים ומלאי תוכן, בהם "מוטמנים" קישורים לאתר העסק.

כתיבה שיווקית איכותית היא כזאת שתגרום ללקוח הפוטנציאלי לרצות לקרוא עוד, ובסופו של דבר- גם לפתוח את הארנק.

קופירטיינג

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

קופירייטינג עושה את ההבדל

השירותים שלנו

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.

קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח

שם לעסק

כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.

סלוגן לעסק

בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו