כתיבה שיווקית נכונה

יש הרבה מאוד כותבים שמנסים את כוחם בכתיבה שיווקית. ואין פלא בכך, הצורך כיום הוא רב. ויש דרישה רבה לכתיבה שיווקית. בעידן בו הזירה השיווקית עברה לנישה הווירטואלית, אין בעל עסק שיכול להרשות לעצמו לוותר על הנוכחות שלו בשטח. אך חשוב לזכור כי כאשר מדובר על כתיבה מוצלחת ומניעה לפעולה, יש לדעת כיצד לעשות את העבודה. כיוון שרק ניסוח הולם ומסרים שיווקיים נכונים, יפעלו את הפעולה הנכונה בקרב הקוראים. וישפיעו היטב על ליבם ועל ההחלטה שלהם. כך שהם אכן יבחרו לפנות אל מציג השירות לשם הזמנת המוצר או השירות.

מה כן לעשות?

בשביל לכתוב בצורה משכנעת ומוצלחת חשוב לדעת כיצד לכתוב:

  • בחרו בניסוח מניע לפעולה – בחרו, הזמינו, רכשו. וכן הלאה. פעלים בלשון ציווי – נוכח גורמים לגולש לחשוב על ביצוע מידי של הפעולה. כמו כן הוספת מילת זמן מוסיפה ערך – קנו עכשיו, הזמינו היום וכן הלאה.
  • פנו אל הקורא בצורה ישירה – בעת הכתיבה יש לחשוב על הקורא שיושב מול המסך ובולע את הטקסט שלכם. חשבו מה עליכם לומר לו כדי להשפיע על ההחלטה שלו. התאימו את משלב השפה לאופי של הקורא הפוטנציאלי.
  • בחרו במשלב שפה נכון – כתבו במשלב נכון. מצד אחד אל תדברו גבוהה גבוהה בשפה נמלצת, אך לעולם אל תרדו למשלב תת תקני. השפה צריכה להיות זורמת, מובנת ונעימה.

מה לא לעשות?

כתיבת תוכן בצורה משכנעת ומוצלחת חשוב גם לדעת כיצד לא לכתוב:

  • לעולם אין להפריז במילים מניעות לפעולה, הקורא עלול לחוש מותקף מול מבול של ציוויים. מול כזה שיטפון הוא עלול להגיב בבריחה ולא לבחור בפעולה.
  • לעולם אין לזלזל בכבודו של הקורא. יש להראות כי סומכים על ההבנה שלו ועל האינטליגנציה שלו. שהוא יודע את אשר לפניו ומבין עניין.
  • אין להגזים באורך הטקסטים, לגולש הממוצע אין הרבה זמן בשביל לקרוא טקסטים ארוכים. כתבו קצר ולעניין, ובצורה מובנת את המסרים אותם אתם רוצים להעביר.

מפקידים את העבודה בידי המקצוענים בתחום

אם אתם זקוקים לטקסטים מעולים, אל תוותרו על פנייה לאיש מקצוע מיומן. אדם שהוא כותב שיווקי במקצועו. בוגר קורס קופירייטינג וכתיבה שיווקית. רק אדם כזה יוכל לתפור לכם טקסטים מצוינים. כאלו שאכן ישרתו את המטרה שלכם ויפעלו את הפעולה שלהם, בכל מקום בו אתם נדרשים לפרסם אותו. בין אם מדובר באתר שלכם, בדף הפייסבוק, במודעת פרסום או בבאנר מושקע. רק קופירייטר מיומן יוכל לבצע את העבודה כנדרש.

כתיבה שיווקית

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

כתיבה שיווקית עושה את ההבדל

מאמרים נוספים