מה הקשר בין כתיבה שיווקית ומיתוג?

תהליך של מיתוג נעשה בדרך כלל לגבי מוצרים שיש להם תכונות ויתרונות מוכחים, שהם מהווים המצאה או חדשנות, פותחים נישה חדשה, קשורים לטרנד ולסגנון חיים ויש להם חשיבות צרכנית בתחומם.

במסגרת הנתונים הללו יש שורה של מוצרים שיכולים לענות על ההגדרה של מיתוג כמו למשל: חולצות מנדפות זיעה, מוצרים בריאים דלי שומן, חומרי ניקוי חדשניים, עזרים (בכל מיני תחומים) שחוסכים זמן וכסף.

מותג הוא משהו חדש שלא היה עדיין כמותו, הוא בדרך כלל איכותי ועמיד ומשום כך הוא חייב לעבור מיתוג ובמסגרת חשיפתו והשקתו יוצג גם בכתיבה שיווקית ומיתוג מגמתי.

מותג הוא הבטחה!

כדי שקהלי היעד של המותג ירצו להתחבר אליו, משרד הפרסום שאחראי על החשיפה שלו צריך להשתמש כמובן בתהליך של כתיבה שיווקית ומיתוג שמעבירים לקהל מידע מפורט על המוצר, השימושיות שלו, הייחוד ועוד.

בעצם אפשר לומר כי כל התכונות החיוביות של המוצר הן אלה שהופכות אותו למותג והן צריכות לעבור במסרים פשוטים וברורים בכתיבה שיווקית ומיתוג האתר, קמפיין פרסומי, דף נחיתה, קמפיין בפייסבוק ובעצם כל ערוץ במדיה און ליין בו מוזכר המוצר.

השלב הבא אחרי החשיפה- כתיבה שיווקית טהורה!

זה לא משנה אם אתה עורך דין בנקאות או מוכר פלאפל, אתה תצטרכו מיתוג איכותי. גם אם יש לכם את המוצר הכי מוצלח ביד, אתם צריכים לדעת למכור אותו וזה אומר כתיבה שיווקית ומיתוג ברמה אחרת והיא צריכה להיות איכותית ומדויקת.

הגדרת המוצר, ניסוח התכונות שלו והחשיבות שלו צריכים להיות מנוסחים באיכות גבוהה שתעשה מה שנקרא רושם טוב על קהלי היעד. הקמפיינים צריכים להיות ברוח המוצר כדי לגבות אותו מכל הכיוונים.

לקוחות מקשרים בין כתיבה רדודה של דף נחיתה או ניוזלטר, או אתר לבין החברה. כתיבה בלתי מקצועית, שטוחה ולא שיווקית עלולה לפגוע ביכולות השיווק של המוצר שלכם.

מצד שני לא צריך להשתמש בכתיבה גבוהה מדי, אלא בגובה העיניים. לבחור לוגו טוב וזכיר, אם צריך סלוגן שממצה את כל מה שאתם רוצים להגיד על המוצר ולהזין את האתר בכתיבה שיווקית מצוינת.

קמפיין פרסומי למוצר חדש

קמפיין פרסום בגוגל או בפייסבוק צריך להיעשות בכתיבה שיווקית ומיתוג חכם. להשתמש בקונספט שיבטא את המוצר ויבליט את התכונות והחדשנות שלו.

גם בחירת הויז'ואל צריכה להיות שיווקית ומשכנעת. במיוחד כאשר מדובר במוצר חדש. כל מילה, כל משפט וכל ניסוח הם הד.נ.א. של המוצר החדש והם אלה שיקבעו אם יש לכם מותג מנצח ביד, או כישלון גמור.

כתיבה שיווקית

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

כתיבה שיווקית עושה את ההבדל

מאמרים נוספים