כתיבת תוכן אנושי...

האינטרנט הפך אותנו לאנשים שחלק מהאנשים שאנחנו מתקשרים אתם מדי יום, ייתכן ולעולם לא יראו אותנו.

חלק מהזמן אנחנו מדברים עם עמיתנו לעבודה דרך צ'טים, פייסבוק, SMS ומיילים. ככה אנחנו עובדים, ככה אנחנו חיים, עושים קניות והרבה פעמים מדברים ככה עם האישה והילדים שלנו.

חיינו הפכו לצג, מקלדת. האפליקציה מנהלת את החיי האהבה שלנו, את הנסיעות, הקניות. אין שום מקום לספונטניות ואם כן, אז זה יכול לקרות רק אם קופצת לך סיכה בנתיב של וויז שיש ממש מימינך עוף צלוי בחצי מחיר. סוג של חוויה בעידן הרשת. אם לא היה לך ווייז אולי היית בכלל צמחוני...

ובעידן הזה כתיבת תוכן אנושי, הפכה להיות מצרך חשוב ונדיר שמחזיר לפעמים לאנשים את ההבנה, שכולנו בני אדם למרות שרוב האנשים כבר לא מצליחים גם לנהל שיחה, בלי לענות לחמש שיחות ברבע שעה. נורא !!!

טרנד עולמי גינות קהילתיות- להרגיש חום ואנשים.

אחד הטרנדים המתגבשים בבריטניה, אירופה וצפון אמריקה, הוא הקמתן של גינות ירק במרפסות על או גגות, גם כדי להחליף חצילים תמורת קישואים, גם כדי לתרום לנזקקים וגם כדי לעבוד ביחד באדמה, שמחליפה את הפלפון. לגעת בחול אמתי ולהרגיש בן אדם אנושי...

וזה לא קורה רק בגלל האינטרנט אבל זה קורה יותר. עד היום בבריטניה ובאירופה היה נהוג לשכור חלקת אדמה כדי לעבד אותה ולגדל בה ירקות כדי לחסוך את פערי התיווך ולא להיות תלוי בשביתות של חקלאים.

היום זה נעשה באופן יותר מאורגן ובגלל מטרות מוצהרות של "להרגיש לא וירטואליים" אם אפשר לומר. עצם ההיפרדות מהפלפון, הטיפול באדמה וההשקעה, גורמים לאנשים להרגיש סוג של חזרה לבסיס שלהם ולטבע. יש משהו מאוד מבריא, מרפא ומשחרר בעבודת אדמה.

כתיבת תוכן צריכה להיעשות באופן הטוב ביותר והמקצועי ביותר.

שיתופיות אבל לא בווטסאפ

הגינות הקהילתיות מבקשות גם לעשות מעשה של שמירה על איכות הסביבה ועל כדור הארץ. העובדה שמטפלים בריאה ירוקה והופכים אותה לגינת ירק תורם לשגשוגה ולתרומה של לסביבה ירוקה ויצירתית.

טרנד הגינות הקהילתיות הוא חלק ממשאת נפשם של אנשים שנמאס להם לצ'וטט כל היום, לעשות לייקים בפייסבוק, להתכתב בווטאספ ולהציע נישואין במייל. כלומר איפה הפן האנושי שמחבר בין אנשים לאנשים. הם לא מדברים זה עם זה פנים מול פנים, איבדו קשר עין. לא רואים שפת גוף, לא מרגישים חום ואהבה. הם בווטאספ.

גם ההודעות ששולחים היום זה לא כתיבת תוכן אנושי. פעם כתבו מכתבים היום כותבים שתי מילים ומסתפקים בזה. כתיבת התוכן הפכה להיות כתיבה שיווקית טהורה.

האנשת העולם הוירטואלי

בכתבה אחרת דיברנו על קול מותג שהוא מחויב המציאות כדי שלמותג תהיה זהות וקול מפורש משלו. הקול הזה ייצור את הבידול והייחוד של המותג והתקווה היא, שהוא יגרום למשיכת קהלי היעד שהולכים בעקבות הקול...

דבר נוסף שעושים היום למותגים זה האנשה שלהם. כלומר מצמידים פרצוף למותג (כמו הילד לבמבה) והויז'ואל הזה יכול לשחק לטובת המותג ולהפוך אותו ממוצר למשהו יותר אנושי. גם כתיבת תוכן כזו תהיה מבוססת למשל על הדמות האנושית ולאט לאט תיווצר ממש דמות שאף אחד לא יזכור שהיא לא נולדה אי פעם. יהיה לה קול של מותג, שפה משלה ואולי אפילו משובשת בכוונה...

כאשר מדברים לדוגמא על מותג והזהות שלו מדברים גם על התהליך של בניית אתרים. חשבו על אתר של מותג ללא זהות. זה פשוט לא יכול לעבוד.

כתיבת תוכן מקצועית יכולה לחבר את הלקוח באופן מדויק למותג, מחשבה על מה שהלקוח רוצה לדעת, לקבל, לשמוע..תהפוך את הכתיבה השיווקית לטובה יותר ומקצועית הרבה יותר.

כתיבת תוכן

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

כתיבה שיווקית עושה את ההבדל

מאמרים נוספים

קופירייטינג מה זה

מה בעצם זה קופירייטינג?

אין מה לעשות המילה הכתובה היא הדבר החזק ביותר שיש בעולם. לא משנה כמה מילים תגידו, כמה סרטונים תצלמו בסוף מה שנחרט במוחם של האנשים

קרא עוד »