אודות

הרעיון העומד מאחורי הקמת אתר עבור כל חנות שהיא, או חברה המציעה שרות מסוים, הוא הצגת הסחורה או השרות תוך שכנוע של הלקוחות לבצע את הקנייה. כיוון שמדובר בקריאה של הלקוחות את הכתוב באתר, ואין לבעל העסק את היכולת למכור את מרכולתו באמצעות קשר עין עם הלקוח, המילה הכתובה הופכת לאיש המכירות שלו.

כתיבה שיווקית איכותית יכולה לקדם את העסק שלך

רוב האנשים שיש להם עסקים בימינו כבר יודעים, שהאינטרנט הוא אחד מהכלים הכי יעילים בכל הקשור לשיווק ופרסום. בין אם בעל העסק מציע רכישה בחנות עצמה בלבד, רכישה און-ליין בלבד או שילוב של שניהם- הקמת אתר אינטרנט עבור עסק היא בכל מקרה דבר טבעי ומתבקש בעידן שלנו, כאשר אתר שהופך לפופולרי ויש לו כניסות רבות של גולשים- יכול להפוך לכלי של ממש לקידום המכירות בפועל.

כתיבה שיווקית איכותית

מה הופך כתיבה שיווקית לאיכותית היא שאלה טובה, והתשובה עליה תלויה באופי העסק ובסגנון של אתר האינטרנט. החלקים הכתובים באתר יכולים להיות בעברית גבוהה או עממית, וחשוב להתאים את סגנון הכתיבה ללקוחות הפוטנציאליים. בין אם מדובר בעסק יוקרתי לתכשיטים, או לחילופין רשת זולה למכירת צעצועים- מטרת הכתיבה השיווקית היא בכל מקרה זהה- לגרום ללקוח הקורא לחשוב ולהשתכנע, שהעסק המדובר נמצא ברמה מעל המתחרים בתחומו, וכי רכישת המוצרים שבו הינה כדאית ומשתלמת.

תגיעו אל הלקוח

מה שחשוב זו היכולת של הכותב "להגיע" אל הלקוח, ולדבר אל ליבו בצורה לא אגרסיבית ושאינה מתחנפת. הכותב צריך להפוך את המוצר לחלק מטקסט שיעניין את הלקוח ויקנה לו ערך מוסף- וכמובן גם יגרום לו להתעניין בטקסטים או מאמרים אחרים באתר- וכך, אולי, לבצע רכישות נוספות מאותו העסק.

עדכנו את האתר

עדכון האתר באופן שוטף הוא קריטי, במיוחד אם מעוניינים שהוא יהיה יעיל כמקדם מכירות לאורך זמן. כאשר אתר מציג ללקוחותיו את השרות או הסחורה של העסק, כשלצדם טקסטים מעניינים, איכותיים, ומתחדשים- אנשים רבים ייכנסו וייחשפו אליו. כמו כל דבר ברשת האינטרנט, העברת מידע עסקי היא מהירה ויעילה. כשהאתר של העסק הופך לפופולרי, המכירות שלו עולות באופן טבעי, והוא נשאר רלוונטי לתקופה ארוכה.

כתיבה שיווקית מנצחת מבליטה אתכם מהמתחרים ומסבירה ללקוחות שלכם בצורה הטובה ביותר שאתם הכי טובים בתחום

כתיבה שיווקית

רוצה להפוך את העסק שלך למכרה זהב?

אנחנו כאן בשבילך לשירותי כתיבה שיווקית מקצועית.

השירותים שלנו

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.

קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח.

שם לעסק

כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.

סלוגן לעסק

בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו