כתיבת דפי נחיתה

דפי נחיתה הם כלי משובח בארגז הכלים השיווקי ובמקרה, גם המומחיות שלנו. דפי נחיתה מצוינים עבורכם לצורך קידום מטרות שונות, בין אם תרצו לחזק באמצעותם פלטפורמות פרסומיות אחרות ובין אם תרצו לייצר מאגרי לקוחות פוטנציאליים, ועוד. בכדי שתוכלו להשיג תוצאות באמצעות פעולות קידום, אתם קודם כל צריכים דף נחיתה מקצועי אחרת הלך הכסף וגם פעולות הקידום החזקות ביותר בעולם- לא יוכל לעזור לכם להשיג את המטרה.

כמה עצות לבניית דפי נחיתה מקצועי, טרום תחילת תהליכי הקידום ורגע לפני שאתם מכניסים מטבעות כסף שנבלעות מאוד מהר בפה הגדול של הרשת:

כותרות: משיכה, משיכה ועוד משיכה

כותרת אטרקטיבית בדף הנחיתה היא אחת הסיבות המרכזיות שיגרמו לגולשים להתעכב על הדף שלכם. זה המקום לגלות יצירתיות מבלי לאבד את המיקוד ותוך כיוון המסר למטרה וקהל יעד מדוייקים. לכן, אנחנו מתחילים את הכנת הדף בבדיקת המטרה המרכזית, למשל האם המטרה שלכם היא לייצר פניות (לידים) או להפנות את הגולשים לאתר שלכם? מכאן עוברים לאיסוף נתונים, הגדרת קהל היעד וביצוע אפיון מדויק לצרכנים, לצרכים ולשוק. הכותרת צריכה גם לענות על בעיה או צורך או במילים פשוטות: באמת אבל באמת לעניין את קהל היעד במוצר שיש לכם להציע. בנוסף להכל, היא גם צריכה להניע אותו להישאר, לקרוא ולבצע פעולה. המומחים שלנו לבניית דפי נחיתה יודעים לעשות את כל זה עבורכם אז אם אתם לא בטוחים איך זה עובד, פנו אלינו ונשמח להציג הסברים והצלחות מוכחות.

פתרון וערך מוסף

רמזנו קודם בעניין זה וכעת גם נפרט. התחרות בשוק שבו אתם פועלים גדולה ואתם לא היחידים שמבקשים לקדם את המוצר או השירות באמצעות דפי נחיתה. אז למה שמכל דפי הנחיתה שרצים לגולשים מול העיניים הם יבחרו להתייחס דווקא לזה שאתם מקדמים? זה השלב שבו אנחנו נכנסים לתמונה ועוזרים ללקוחות שלנו לאבחן את תכונות המוצר שיגרמו ללקוח להזדהות, להרגיש צורך במוצר ולכן גם להמשיך לקרוא ולבסוף לבצע את הפעולה הרצויה לכם. בשלב הזה כבר הבנתם בוודאי שכל עצה שלנו, כלומר כל פעולה בבניית דף הנחיתה, מכוונת לביצוע פעולות להשגת המטרה. לכן אנחנו ממליצים לאבחן מראש את הערך המוסף שאתם מציעים על פני המתחרים. מה היתרון הבולט שלכם? למה שיקנו דווקא מכם? את התשובות לשאלות האלו אנחנו מתרגמים למסרים ממוקדים וקצרים, שנכנסים לדף הנחיתה ומוגשים לגולש

כל מה שאמרנו - יש לתרגם לשפת עיצוב ויז'ואלית

שפת המיתוג של דף הנחיתה חייבת לתמוך במסר המרכזי, לדבר לקהל היעד שאופיין, לקלוע למטרה ולהדגיש את יתרונות המוצר שלכם, אחרת זרקתם כסף. מדובר בבחירת הצבעים והפונטים הנכונים, שימוש באלמנטים צורניים וחזותיים, שילוב תמונה מנצחת, ועוד. גם כאן מטרת העיצוב היא להביא את הלקוח הפוטנציאלי לבצע את הפעולה הרצויה. ועוד דבר אחרון, כשאנחנו אומרים מיתוג אנחנו מתכוונים למרבית בעלי העסקים כי הצרה השיווקית הכי גדולה שאנחנו מגלים היא, שמעט מאוד תקציבים מושקעים במיתוג כולל (מיתוג זה לא רק לוגו…) וכאן עצתנו היא למקסם את דף הנחיתה ולהשקיע בעיצוב ככלי למיתוג.

המטרה שלנו היא לייצר עבורכם תוצאות מהירות, מדידות ולהוציא את הרווח הגדול ביותר בעלות המינימאלית ביותר. יש לנו עוד הרבה עצות ובעיקר המון כישורים

כתיבת דפי נחיתה

רוצה להפוך את העסק שלך למכרה זהב?

אנחנו כאן בשבילך לשירותי כתיבת דפי נחיתה מקצועיים

השירותים שלנו

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.

קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח

שם לעסק

כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.

סלוגן לעסק

בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו