כתיבת מסרונים (SMS) שיווקיים

מועדון לקוחות, שיווק מוצרים, קידום אתרים הם רק חלק מהשירותים שצריך ורצוי לדחוף גם בסמס SMS, המיסרון הנצחי. שליחת סמסים היא עדיין הדרך הטובה ביותר להגיע ישירות ללקוח לנייד ולגנוב את תשומת ליבם אבל… בתנאי שאתם עושים את זה באופן מדוד, לא מטרידים, לא הופכים את עצמכם לשולחי "דואר זבל" ומציעים באמת באמת משהו טוב ללקוחות שלכם.

מתי זה כדאי?

כשיש לכם הצעה אטרקטיבית ואתם רוצים לחזק את השיווק בפנייה ישירה ללקוחות. הצעה אטרקטיבית או מידע נחוץ, ייחשבו ככאלו שנותנים ללקוחות שלכם ערך מוסף, כגון הטבה, מתנה, מבצע או מידע שיכול לשמש אותם. למשל, הרצאה חינמית על ניהול הכלכלה של הבית, 50 אחוז הנחות סוף עונה על ביגוד ועד להזמנה להשתתף בהגרלת צימר חינם לסופ"ש.

מה לא כדאי לעשות?

לא כדאי להפציץ בסמסים כי אז תהפכו למטרד במקרה הטוב ובמקרה הרע תחטפו תלונות, ובצדק. אנשים לא אוהבים שחודרים להם לנייד עם פרסומים. לכן, הימנעו מהפצת סמסים שהם בגדר דואר זבל. אם אין לכם משהו מאוד מועיל שנותן ללקוחות שלכם פתרון כלשהו לצורך אז אל תשלחו לו סמס.

ניסוח סמסים

סמסים לא צריכים להיות שיווקים. זה אולי נשמע אירוני אבל אסור שהם יראו שיווקים כי זה יוצר אנטגוניזם והתנגדות. הנוסח צריך להציע תועלת אמיתית אבל גם לא יכול להיות אינפורמטיבי בלבד. המומחים שלנו ממליצים לנסח הודעות סמס קצרות, ממוקדות וכאלו שיעשו חשק ורצון לקרוא ולאהוב. בנוסף, גם כאן צריך להניע לפעולה- בדרך כלל בצרוף לינק לכניסה לאתר או דף נחיתה והמשך פעילות.

איך זה עובד?

ראשית, נדרשת רשימת תפוצה, שאפשר לאסוף בקלות ממאגרי מידע של לקוחות קיימים וכן, באמצעות עידוד לקוחות פוטנציאליים להרשמה. דרכים אפשרויות להרחבת המאגר הן על ידי קמפיין לידים ברשתות החברתיות ובגוגל, קידום הרשמה באתר ובאמצעי הניו מדיה והפרסום הקיימים. אפשר גם, למשל, לתת חסויות, להציב דוכני הרשמה ולקדם מכירות בדרכים שונות. נשמח לתת לכם שירותי ייעוץ גם בעניין זה.

כן, גם בעידן הווטסאפ, הסנאפצ'ט, האינסגטרם והסיפורים האישיים, ה- SMSים עדיין חיים ונושמים והם אפילו אמינים יותר מתמיד. הסמסים נשארו מקור מידע רשמי כזה שמגיע מהבנק או מקופות הגמל ואף אחד לא רוצה לוותר עליו. בחלון ההזדמנויות הזה אתם צריכים לפעול ומהר.

כתיבת מסרונים שיווקים מעודדת לקוחות לבצע רכישה. SMS שעושה פלאים לעסקים כל מה שנותר. זה רק לחשוב על המבצע הבא...

כתיבת מאמרים לקידום אורגני

מחפשים שירות לכתיבת מסרונים שיווקיים?

אנחנו כאן לרשותכם לכתיבת מסרונים הקולעים בול למטרה

השירותים שלנו

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.

קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח

שם לעסק

כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.

סלוגן לעסק

בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו