כתיבת תוכן שיווקי

כתיבת תוכן שיווקי היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה תוכן שיווקי כמעט בכל מקום. בשלב הראשון, כתיבת תוכן שיווקי תופסת את עין הצרכן. היא גורמת לו להישאר באתר האינטרנט או עמוד הפייסבוק שלכם, לדפדף, להתעניין ובסופו של דבר, לרכוש את המוצר או השירות שלכם. כתיבה שיווקית טובה, איכותית ויעילה יכולה להתבצע על ידי אדם שמבין איך הראש של הצרכן עובד. על הכותב השיווקי לשים את עצמו במקום הצרכן, ולחשוב, מה היה תופס את העין שלו? מה היה גורם לו לפעול?

כתיבה תוכן שיווקי היא מקצוע לכל דבר

הרבה טועים לחשוב שכתיבת תוכן שיווקי היא אינה יכולת מיוחדת, ושכל אחד ניחן ביכולת לכתוב טקסט שימשוך את העין. הרוב עושים זאת באמצעות השימוש בסימני קריאה מוגזמים, ולעיתים באמצעות צביעת הטקסט והגדלתו, על מנת לחסוך בכסף. אך מי שבוחר לחסוך את כספו על כתיבת תוכן שיווקי, ימצא את עצמו גורם לפעולה הפוכה ממה שרצה – כתיבה לא מקצועית והשימוש בעיצוב מוגזם בחסר טעם, גורם לשירות שאתם מציעים או למוצר שלכם להיראות זול יותר ופחות איכותי. 

כתיבת תוכן שיווקי היא אומנות

לשכנע את הלקוח

כתיבה כזו יכולה לגרום לצרכן לחשוב שאתם נואשים ללקוחות, גם אם אין הדבר נכון במציאות. נסו לשים עצמכם במקום של הצרכן – מה יגרום לכם לפעול על מנת לרכוש מוצר? התשובה היא, טקסט נקי, שכתוב בצורה רהוטה, נכונה, שלא מראה על התחננות ללקוחות.

הכל בטקסט

טקסט שיווקי ימשוך לקוחות מכל הסוגים. טקסט כזה, יגרום לצרכן להבין שהעסק שלכם פועל בצורה נהדרת כמכונה משומנת היטב, ושכדאי להם לפנות אליכם, כי גם הם רוצים לקחת חלק בזה. לכן, מומלץ להשקיע את הכסף שלכם בבחירת איש מקצוע איכותי, שבסופו של דבר, יחזיר את ההשקעה שלכם, ויתרה מזאת, יגרום להכנסות מרובות.

לעניין את הלקוח

על מנת שהטקסט ימשוך עליו להיות לא מעייף. טקסט מעניין יגרום לצרכנים להמשיך ולקרוא אותו עד הסוף. יש לזכור שבאתרי אינטרנט אנחנו נוטים לדפדף במהירות. טקסט מושך, ארוך ככל שיהיה, ימשוך את הקורא לקרוא אותו. גם אם מדובר בפסקה קטנה או משפט, הצלחתם לקלוט את המסר שניסו להעביר.

כתיבה שיווקית איכותית ויעילה מביאה לקוחות והופכת את העסק שלכם למצליח הרבה יותר

כתיבת תוכן שיווקי

רוצה להפוך את העסק שלך למכרה זהב?

אנחנו כאן בשבילך לשירותי כתיבה שיווקית מקצועית.

התועלות מכתיבת תוכן שיווקי

כותבי תוכן הרבים המתבקשים לכתוב תוכן שיווקי אך אינם בעלי יכולת כתיבה שיווקית משובחת נקרא לזה כך, נוטים לחזור על אותה טעות קריטית שבה הם כותבים על המוצר ולא על הלקוח. חוק מס' 1 במכירות הוא שהלקוח לא קונה את המוצר שלכם אלא את מה שהמוצר מעניק לו. אנשים קונים נוחות, ביטחון, שיפור בחייהם, הזדמנות… אלו דברים שלא קונים במכולת אלא באמצעות עשיה וקבלת החלטות.

תובילו את הלקוחות לעסק שלכם

על מנת להוביל את אותם אנשים לקנות מכם, הם לא צריכים לקרוא או לשמוע על המוצר שלכם לאורך דף המכירה כולו אלא על התועלות שהמוצר הזה מביא להם. כיצד זה מקנה להם את הדבר הזה שהם לא יכולים לרכוש במכולת ושהם ממש כמהים לו. זה הסוד של כתיבה שיווקית מנצחת.

התעסקו בתועלת

קופירייטר מקצועי יזהה את הצרכים והחלומות של הלקוח ויתאים את התכנים והמסרים השיווקיים לאותם צרכים. צריך לזהות את הדחפים של אותו אדם ולכלול אותם בתועלות. התועלות צריכות לדבר על הלקוח ולא על המוצר. התועלות מוצגות בכל מסר שיווקי של העסק המעוניין לקדם את המוצר שלו.

יש להציג את התועלת בכל ערוץ פרסומי: דף נחיתה, דף עסקי בפייסבוק, סרטוני וידיאו של העסק, מאמרים באתר העסק ואפילו בכרטיס הביקור של בעל העסק.

כתיבת תוכן שיווקי

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

קופירייטינג עושה את ההבדל

השירותים שלנו

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.

קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח

שם לעסק

כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.

סלוגן לעסק

בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו