כתיבת תוכן

רובנו למדנו בבית ספר וגם באקדמיה אבל האם כולנו יודעים לכתוב. עפ"י הרבה מאוד אתרים, וגם הרבה מאוד חברות של בוני אתרים או אנשים שקוראים לעצמם "מומחים לעשיית כסף באינטרנט", זה אחד הנושאים הכי כאובים ברשת, וסביר להניח גם אחת הסיבות להברחת לקוחות שרוצים את האתר שלהם חף מטעויות כתיב ודקדוק וכזה שמחזק את התדמית שלהם, ולא גורם להם לחוש נבוכים מול שגיאות הכתיב של כותבי התוכן הבלתי מקצועיים בעליל שכתבו להם את האתר, או את דפי הנחיתה ובכלל. (רובם מתחזים יש לומר בשקיפות גדולה).

לקופה או לקפה...

השאלה הנשאלת היא באיזה רמה אתה רוצה את האתר שלך, והאם אתה מוכן שבכל שורה שנייה יהיו בו כמה שגיאות כתיב? האם אתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו את מה שאתה כותב, או ישלחו אותך לקורס ניסוח. והשאלה הגדולה ביותר היא- האם אתה חושב שאם יש לך אתר של חנות אופנה אתה תצליח למכור חולצה אחד ומכנסיים אחת, או שיהיה רשום שם ישר לקפה…. מישהו שכח את הו' בדרך לקופה, אבל לא נורא תמיד אפשר להגיד שהתכוונתם להזמין את הקונים לקפה… זה דווקא נחמד!!!

כתיבת תוכן - חלילה עם שגיאות

וחוץ משגיאות של כתב וניסוח, מדובר על תכנים תדמיתיים או שיווקיים שאמורים לגרום לגולשים להתחבר אליכם. יש כל מיני סוגי כתיבה. יש כתיבה תדמיתית וכתיבה שיווקית, כתיבה יצירתית וכתיבה חדשותית. מאמרי צבע, מאמרי דיווח. יש תכנים לאתרים, מאמרי קידום, בלוג, מאמר מקצועי ועוד ועוד המון סוגי כתיבה. אם יש לכם כותב תוכן מצטיין, הוא ידע יפה מאוד לכתוב את החומרים שלכם בסגנון שהם דורשים ואין משחק בזה.

לכל מאמר יש את סגנון הכתיבה בו הוא צריך להיכתב, כי הסגנון מגבש את המבנה ומוביל למטרה. ככה זה עובד.

כתיבת תוכן

רוצה להפוך את העסק שלך למכרה זהב?

אנחנו כאן בשבילך לשירותי כתיבה שיווקית מקצועית.

לשווק או להתחנף- על כתיבה שיווקית

לכתיבה שיווקית יש מטרה ברורה. היא לוקחת את הגולש הממוצע שהגיע לדוגמה פעם ראשונה לאתר של מסעדה מסוימת והיא אמורה לגרום לו להתאהב בתפריט, במקום, באווירה וגם במחירים ואפילו להזמין עכשיו און ליין מקום.

יש הבדל גדול בין להציג תפריט לבין להלל תפריט. אם יש בו איזה שהיא מנה שבגללה אנשים מגיעים מטבריה למסעדה הזו, נכון להכניס לאתר המלצות על המנה הזו אבל לא מפי כותב התוכן של האתר. זו צריכה להיות קטגוריה בפני עצמה באתר,

תכירו את הלקוחות שלכם

לקוח ברשת, לא שונה מלקוח במציאות. בדרך כלל עפ"י תיאוריות של אומנות המכירה "יהללוך זרים ולא פיך" בהחלט עושה את העבודה ולא  רק מטעמי צניעות. יש משקל רב לא למה שאתה אומר על האתר שלך, אלא למה שאומרים עליו. בעיני לקוחות פוטנציאליים זה יותר אמין, יותר משכנע ויותר משווק וממש בגלל זה צמחו כל אתרי השוואות המחירים וחוות הדעת, הגולשים דורשים את זה.

שווה להגיע מטבריה

כתיבה שיווקית אמורה לפגוע בנקודות החלשות של הלקוח האופטימלי. אם הוא נכנס לאתר של מסעדה, הוא בטח אוהב לאכול, אז כל הכתיבה צריכה להיות מתועלת לאהבה המשותפת הזו שלו ושל בעלי האתר. רצוי לתת במה ולהלל קולינריה, כי זה בהחלט עושה רושם על הגולש שמדובר במסעדה שיש לה תרבות באופן כללי וסביר להניח שעם כל הידע הזה יש לה גם מנות מוצלחות

כתיבת חומר משיק לנושא האתר הוא מאסט כאשר מדובר באתר תדמיתי וכאשר מדובר במוצר חוויתי כמו אוכל שחוץ מזה שהוא משביע, הוא גם איזה שהוא סניף של תרבות. יש הרבה אנשים שבגלל זה מעדיפים מסעדה מסוימת ואפילו מגיעים במיוחד בשבילה מטבריה…

כתיבה שיווקית מגיעה לגולשי האתר בדיוק כפי שהם היו מעוניינים. כתיבה שיווקית מרתקת את הגולש. משאירה אותו באתר והופכת אותו ללקוח פוטנציאלי.

כתיבת תוכן

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

קופירייטינג עושה את ההבדל

השירותים שלנו

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.

קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח

שם לעסק

כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.

סלוגן לעסק

בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו