האם כל חברה צריכה קופירייטינג איכותי?

לפני שנענה על השאלה הזו, חשוב להסביר מה הוא קופירייטינג. קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח. הקופירייטר מצליח לחבר מספר מילים פשוטות בצורה כזאת שמעבירה בדיוק את המסר שרציתם להעביר. מעבר לכך, הוא גם הצליח לגרום למשפט הקצר שהוא חיבר להיות כל כך קליט, כך שהוא נתקע בראשנו, וכולנו מכירים אותו.

קופירייטר מוצלח הוא המפתח לקידום העסק שלכם

אז עכשיו, אחרי שהבהרנו מה היא עבודתו של הקופירייטר, בוודאי שהבנתם שעל כתפיו מונח חלק גדול מהשיווק של העסק שלכם. חברות ועסקים רבים משקיעים סכומים רבים בשלטים גדולים, פרסומות, וכל דרך לשווק את עצמם, אך הם שוכחים דבר אחד – כל זה לא שווה כלום אם אין להם קופירייטינג נכון. כמובן שכל פרסום עוזר, אך חייב להיכלל בו קופירייטינג מוצלח. הקופירייטר יהיה אחראי לכל חלק שיווקי בעסק שלכם והוא יהיה זה שיכריע אם הפרסום יהיה מוצלח או לא. בלי מילותיו השיווק לא יכנס לראשם של הצרכנים. נדמה אמנם שמדובר במספר קטן של מילים או משפטים, אך הן אלו שמכריעות את יעילות הפרסום והשיווק שלכם.

עבודתו של הקופירייטר

עבודתו של הקופירייטר היא רחבה והוא יכול לשמש אתכם במספר רב של פלטפורמות, וביניהן:

– קופירייטינג לאינטרנט. בין אם מדובר באתר האינטרנט שלכם, עמוד הפייסבוק, אינסטגרם, ניוזלטרים, וכל פלטפורמה אינטרנטית אחרת בה אתם משתמשים לשיווק ופרסום העסק שלכם, תוכלו להשתמש בקופירייטר. הקופירייטר יוכל לכתוב לכם פוסטים מעוררים ומניעים לפעולה בעמוד הפייסבוק שלכם, יבחר תמונות מתאימות ויצרף אליהם טקסט מתאים לאינסטגרם, ויכתוב ניוזלטרים אותם תוכלו לשלוח במייל ללקוחות או ללקוחות פוטנציאלים.

-סיסמה לעסק לשלכם. סיסמה או סלוגן מוצלחים שיניעו צרכנים לרכוש מהמוצרים או השירותים שלכם. הסיסמה תישאר בראשם מפאת הקליטות שלה מה שיבטיח פרסום לאורך זמן. קופירייטינג מוצלח ידאג שהצרכנים יבינו איזה שירות אתם מציעים ויגרום להם לרכוש אותו.

-ג'ינגלים לרדיו ולפרסומות. הקופירייטר יוכל לכתוב לכם ג'ינגל, שיר קצר ומוצלח, שיתנגן ברדיו בזמן הפרסומות. הקופירייטר יכוון את הכתיבה שלו כך שהיא תהיה קליטה ובעלת מנגינה נעימה שתגרום לצרכנים לזמזם אותה כל היום ותיצרב במוחם הידיעה שהעסק שלכם קיים.

-כל פלטפורמה שיווקית אחרת, בה תצטרכו להשתמש במילים מניעות וקליטות כפי שרק כתיבה שיווקית אמיתית יכולה ליצור.

קופירייטינג

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

כתיבה שיווקית עושה את ההבדל

מאמרים נוספים