למה חייבים תוכן איכותי בקידום אורגני

למה חייבים תוכן איכותי בקידום אורגני

למה חייבים תוכן איכותי בקידום אורגני ? – קידום אורגני הוא קידום שעובד על מילות מפתח רלבנטיות ללקוח. לכל לקוח ואתר ברשת, יש את מילות המפתח שלו. אם ניקח לדוגמה בעל מקצוע כמו מרחיק יונים אז מילות המפתח שלו יהיו: הרחקת יונים, לשלשת, יונים, דוקרנים, גגות רעפים ועוד מילים ומושגים ששייכים לעולם היונים. כאשר מישהו מחפש בגוגל מרחיק יונים וכותב את זה בשאילתה, גוגל מתחיל לסרוק את כל הדפים של האתרים ושולף מה"מוח" שלו את התכנים בהם מופיעה מילת מפתח כמו מה שהקליד הגולש. מה זה אומר?

זה אומר שכדי שגוגל ישלוף את האתר שלכם כאשר יש בו מילות מפתח מסוימות, אתם צריכים שהם יהיו בתוך התוכן שלכם. לתוכן הזה קוראים תכנים של קידום אתרים אורגני.

איזה תוכן ישלוף גוגל?

לכל חברה או עסק שעוסקים באותו תחום, יש את אותן מילות מפתח. בתוכן באתר של מרפאת שיניים למשל יופיעו מילים כמו: השתלת שיניים, מרפאת שיניים, שיניים תותבות, גשר, עקירה כירורגית, כתרים, חרסינה ועוד מילים הקשורות לתחום של המרפאה.

אז למה גוגל שולף בעמוד הראשון שלו רק כמה מרפאות שיניים. הרי לכולם בוודאי יש תוכן עם מילות מפתח.

הסיבה היא- קידום אתרים אורגני. מרפאת השיניים שעושה קידום אתרים אורגני ויש מישהו שמקדם את האתר שלה, היא זו שתופיע לפני עוד כמה מרפאות.

יש חשיבות רבה למיקום של כל אתר בגוגל. ידוע הוא כי שלושת המקומות הראשונים הם הכי נצפים, ובדף הראשון עשרת הראשונים. לדף השני כמעט והגולשים לא מגיעים בכלל.

רוצים עוד לקוחות? תעשו קידום אורגני !

לקוחות מגיעים לכל חנות, אתר או כל עסק דרך פרסום. אנחנו לא מדברים על לקוחות ותיקים שכבר מכירים את העסק או האתר שלכם, אנחנו מדברים על לקוחות חדשים.

איך תביאו אותם לאתר שלכם? אם ,תבחרו בשירות של חברה לקידום אתרים ותעשו קידום אורגני, והאתר שלכם יתקדם לאט לאט לכיוון המקומות הראשונים בגוגל, הרבה גולשים יראו אתכם וייכנסו לאתר שלכם וייתכן שאף יהפכו ללקוחות. כלומר יש קשר בין קידום אורגני, לקידום אתר להכנסות. אתר שלא נעשה לגביו שום קידום אורגני  הוא כאילו לא קיים בכלל. רק אתרים שנעשה לגביהם קידום אורגני, זוכים להיות בולטים וחשופים בפני הרבה מאוד גולשים.

קידום אורגני הוא דרך מעולה להגיע ללקוחות חדשים, לשמר את הוותיקים ולהראות נוכחות ברשת.

איך מוצאים מקדם אתרים אורגני טוב?

גם באינטרנט כמו בכל תחום יש את הכי טובים ויש את אלה שהם פחות טובים. זה כמו ההבדל בין רופא מתמחה לרופא מומחה. קידום אורגני לא נעשה רק על התכנים של האתר, אלא גם על הקוד שלו וההתאמה שלו לגוגל. אתרי וורדפרס למשל הם אתרים שגוגל מאוד אוהב ולכן הוא גם מקדם אותם יפה, אז תחשבו על זה כאשר אתם עומדים להקים אתר. הוא צריך להיות בנוי לקידום. עץ האתר וכל המבנה שלו צריכים להתאים לדרישות של גוגל.

אחד הדברים שכל מקדם אורגני עושה, זה לדעת מה גוגל רוצה כדי להתאים את האתר אליו. מדובר על אלגוריתם שכל איש קידום אורגני מנסה להבין, והוא משתנה כל הזמן. אף אחד לא יודע באמת מה גוגל רוצה, אנשי קידום אורגני מנסים לנחש ולעתים רבות הם גם מצליחים. הם יתאימו את המבנה של האתר, את התגיות ואת הקוד לגוגל, ואז הוא יוכל לסרוק את האתר הזה בקלות, ויחד עם מילות מפתח נכונות האתר שלכם יוכל להישלף בכל פעם שמישהו מקליד בגוגל "גיזום עצים", פוליש או כל מילה אחרת שקשורה לעולם המקצועי שלכם. 

אנשים שקראו את המאמר התעניינו גם ב: קופירייטינג

השארת תגובה