סלוגן לעסק

סלוגן הוא אוסף של המילים הקטנות והזכירות שמאוששות את הבחירה של הלקוח בכם על פני אחרים. סלוגן הוא חלק חשוב בעיצוב הלוגו, וחשוב עוד יותר במיתוג העסק. כל מילה בו היא קריטית ויחד הן חוברות לתבנית מסר משמעותית וחכמה.

סלוגן לעסק - איך בוחרים

בחירת סלוגן היא כמו פיצוח חידה מורכבת בעזרת קצוות חוט ורמזים. המאפיינים והתכונות של העסק הם אבני היסוד והאתגר ביצירת סלוגן לעסק הוא בתמצות האסטרטגיה העסקית שלך לכדיי משפט אחד.

הסלוגן ממוקדם מתחת לשם העסק מבחינה טכנית ומהותית. הוא נותן פירוש רחב יותר למסר שהשם הביע, ומהווה את הרוח של העסק. במידה ומדובר בעסק שמציע שירות, הסלוגן על פי רוב יאפיין  את הרוח של נותן השירות או הבעלים.

הסלוגן כבידול ושם-קוד

הסלוגן מחזק את המודעות והזיכרון של הצרכן ומעניק ערך מוסף למותג. לכן סלוגן לעסק  "חזק" שמתחבר מאוד לנרטיב בקרב קהל היעד יהיה לעתים זכיר יותר מאשר השם של העסק. סלוגן כזה יהיה סיסמא שגורה בתודעת הצרכנים במשך שנים ויגביר נאמנות ואהדה.

הסלוגן מאפשר לעסק לספר קצת על עצמו ולהדגיש את הדברים החשובים שהוא רוצה שהצרכן יזכור בהקשר אליו.לכן חשוב שהוא ידגיש את הערכים והעקרונות של המותג ולא ביטוי זמני שלא יהיה רלוונטי בחלוף הזמן.

היות והסלוגן הוא תיאור של העסק, יש לו השלכה ישירה על תפיסת הצרכן והוא אף מניע לקנייה. לכן סלוגן עצמתי יהיה דווקא מורכב ממילים פשוטות ששגורות בשפה היומיומית על מנת שהצרכן יבין את הכוונה וזה יגרום לו לבחור במותג. הבחירה במילים עבור סלוגן לעסק חייבת לבוא בהלימה עם המותג אותו הוא מתאר. הסלוגן הוא מעין הבטחה ויצירת תדמית, ולכן אם הוא יהיה מנותק מהמציאות, לא רק שהוא לא יביא לתוצאה רצויה, אלא הוא יגרום ללעג וגיחוך.

הרגש הוא המשחק

הסלוגן בא לתפוס את הצרכן בפאן הרגשי שלו והדגש בו יהיה על ערכים אמוציונליים והערך המוסף שמייחד את המותג. לכן בתהליך בחירת סלוגן לעסק חשוב לשים על כף אחת את מאפייני המותג ועל כף שנייה את מאפייני קהל היעד שלו. השימוש במונחים אמוציונליים יהוו לסלוגן עמידות ורלוונטיות היות וכל עוד הם מתקיימים הסלוגן מתקיים.

אפשר למצוא בסלוגן גם תרומה עבור המעגל הפנים ארגוני של המותג. היות ואמרנו שהסלוגן הוא מעין הבטחה שיווקית למותג, הרי שזה מחייב אותו לעמוד ברף שהציב ולהמשיך לשרת את צרכניו תחת אותם אבני יסוד ותכונות בהם הוא ממתג את עצמו ביחס לאחרים.

סלוגן לעסק נכנס לתודעה של ללקוח בשנייה הראשונה שהוא נפגש איתו, סלוגן לעסק שנעשה בצורה שיווקית נכונה יפנה כבר מהרגע הראשון לקהל יעד של העסק באופן הטוב ביותר, הזכיר והקליט ביותר.

סלוגן לעסק

רוצה סלוגן לעסק שיעביר את המסר?

סלוגן ייחודי ומדוייק עושה את ההבדל

השירותים שלנו

כתיבה שיווקית

כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.

קופירייטינג

קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח

שם לעסק

כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.

סלוגן לעסק

בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו